yılmaz erdoğan duymasın


"paçalar duble olsun"

yukarıdaki cümleyi, kafalar bir dünya iken intikal edilmiş bir çorbacıda da kurabilirsin; paça kısmını boyuna göre ayarlasın diye, yeni aldığın pantolu terziye verirken de kurabilirsin. ama ne olursa olsun, bu cümleyi yılmaz erdoğan'ın yanında kuramazsın. alır şiir miir yazar, tadını kaçırır. için sızlamaz o zaman, kuzu gerdanını kasapta her görüşünü müteakip yılmaz'a giriştikçe. benim sızlamıyor şahsen. neden sızlasın ki lan, sanki babamın oğlu teallam!

ya bunu buraya yazdık ama internete giriyor mudur adam lan?!

4 kişi hayrettin:

  • Ne demek istedin olm? Hiç bişey anlamadık. Açık ol!

  • "gerdan sözcüğüne
    bir kuyumcuda da rastlayabilirsin
    bir kasapta da
    kalbin sızlamaz
    bir kuzu yüreğini vitrinde görünce
    o bir beslenme biçimidir"

    dostum biraz yılmaz erdoğan oku, çok fazla alper canıgüz okuyorsun. okuma demiyorum; onu da oku elbette. ama yılmaz'ı da ihmal etme. okul servisi seni amansız bir lojman griliğine götürecek sakın korkma slfjfjlfjlsdfkjldfj

  • Soğuk ve barlar sokağındaki işkembecicilerde vazgeçtim çocuk olmaktan.

  • ve hatta

    içiyorum her gece
    her gece başka bir işkembe