evrensel dil dediğin

messi'dir messi ağalar!!! yemişim müziği! şu andan itibaren, en az bir beş yıl daha, bu gezegendeki evrensel dil messi'dir. yazın bunu bir kenara. yok inanmıyorum diyorsanız, çıkın yurtdışına test edin arkadaş. denemesi bedava. uçuş milin varsa tabi ;) yoksa vericeksin parasını. eee noldu demin artistlik yapıyordun ya?! madem inanmıyorsun bana, git kendin gör arkadaş. gir ortama, muhabbet tıkandı mı, aklına film ismi, şarkıcı ismi gelmiyor mu artık, hoop hemen ortalık yere söyleyiver messi diye. bak gör nasıl heyecanla kıpraşıyor millet. herkes nasıl bir şeyler söylemek için sıraya giriyor. haaa yok benim işim olmaz futbolla, futbol kitlelerin afyonudur diyorsan, o zaman kastır dur, "hev yu evır biin" falan diye. ben sosyal sorumluluğumu yerine getirdim sonuçta içim rahat.

aynı bizim serdar özkan lan sdlkjfsdlkjflsdkjflsdkfjs.

2 kişi hayrettin: