bazı konuşmalar

- nabyon la?
- nolsun yaa, yenden sınava girdim açıköğretim falan kanka ;)
- haa askerlikten yırtmak için diyosun.
- şşş ;)

***

- ne la bu suratının hali, ayı boku gibi?
- sorma oğlum yaa, artık iş ciddiye bindi :(
- ne işi lan?
- aabi açıköğretimi bitirmem lazım, iki dersten çakarsam askere alıyolar direk! :(
- hmm kötüymüş.
- dersaneye yazıldım amına koyim, kol gibi girdi!
- ee oğlum ilk üniversitende okul taksitlerini barda pavyonda yerken düşüncektin bunları.
- hatırlatma oğlum yaa :( eşek gibi pişmanım. neyse ama, bitirince beş ayla yırtıyorum. on beş ay yapamam oğlum ben yaa, düşüncesi bile kötü :(
- kolay gelsin bro ne diyim.

***

- nası gidiyo lan okul işleri?
- iyi iyi süper! bi yıl daha kasıcam biticek olm kabus. sonra beş ay askerlik :)
- dersane falan?
- yaa ödemeleri kasıyo ama bi şekilde ödüyorum, napim :(
- allah kolaylık versin.

***

- şş lan bedelli diyo gazete?
- evet yaa ben de ona bakıyodum şimdi :) olm bi çıksa, hemen kredi alırım var ya off :)
- e hani borçlar falan?
- oğlum manyak mısın yaa? sikerler borçları, zaten vizeler de süper geçti. \m/
- e hani beş ay falan?
- ooğlum kaçar mı bu fursat yæææ! :)
- doğru diyosun kaçmaz.
- oğlum bu bedelli olayı süper oldu yaa. ne diyorum biliyo musun?
- ne diyosun?
- şu yeni manita vardı ya, feysbuktan buldum diyodum, hani izmirli?
- hee diyodun, nolmuş?
- ya atlim onun yanına gidim, dinlenim diyorum?
- dinlenim?
- yæææ anla işte be oğlum ;)
- mantıklı görünüyo.

***

- alooo kardeşim naber? nası gidiyo dinlenme işleri?
- iyi iyi süper, beklediğimden de iyi oğluuum!!
- deniz sesi mi o gelen?
- evet oğlum, çeşme'deyiz her şey süper!
- gazetelere falan baktın mı hiç?
- yok be oolum tatildeyim ne gastesi, saçma mısın nesin ehehe.
- bedelli tasarısını geri çektiler.
- hadi yaa :( neyse oğlum, zaten o öyle piyangodan çıkmıştı, nası olsa okulu bitircem beş ay garanti ehehe.
- he işte ben de tam onu diycektim. kısa dönem de kalkıyomuş ahahahaha.
- ...
- ahahahahaha
- ...
- alo? alo? orda mısın lan? ahahaha
- ...
- alooo? oğlum orda mısın? ahahaha lan?!
- ...............................................

0 kişi hayrettin: