modern çocuk yetiştirme rehberi

lafa girmeden önce şunu söyleyeyim hemen. bana, alanya'da yere düşüp zırım zırım zırlayan evladını yerden kaldırmayan alman turisti gördükten sonra, hemen yanındaki kayınçosuna dönüp, "bak gördün mü kayınço, hiç dokanmıyor ki çocuğa, ayağa kalkmayı öğrensin, gavur işte bu işi daha bebelikten başlatıyor, şeyapıyor, biz çok düşüyoruz çocukların üzerine, öyle şeyapmamak lazım aslında" diyerek, batılıların çocuk yetiştirme yöntemlerini ilk yücelten ve bu örneği efsaneleştirerek, güzel vatanımda kuşaktan kuşağa aktarılmasına sebep olan o atletli adamı bulun!! bulun onu bana arkadaş!! amın düdüğü yaa! lan dingil, belki o alman kötü bir ebeveyndi?! belki üç kuruşa yaptığı beş yıldızlı tatilin açık büfesinin etkisine o kadar kaptırmıştı ki kendini, gözleri can çekişen öz evladını bile görmüyordu?! ne biliyorsun sen o yapılanın iyi bir şey olduğunu denyo?! hazır onu bulmuşken, o gerzeği onaylayan kayınçosunu da bulun la bana! çok kinlendim ibnelere akşam akşam!!!

bu adamlara kinlenmemin sebebi, bu topraklarda, modern çocuk yetiştirme siksikinin başlangıcının o efsaneye dayandığına inanmamdır. ha yok öyle değilse, özür dilemesini de bilirim icabında! o konuda sorun olmaz yani.

çocuk dediğin nedir arkadaş? bir çocuğun bilinç düzeyi ile bir antilopunki arasında fark var mıdır? yoktur amına koyim! peki hal böyleyken nedir birader o angut veletlerle, sanki çok anlıyormuş gibi siyaset meydanı ağzıyla konuşmalar?

- hayır batucuğum, abinin paçasını çekmemelisin.
- vöööeeee
- ama böyle konuşmamıştık batu. ne konuşmuştuk seninle evden çıkmadan?
- vöööeee vöööeee
- ama bir daha seni dışarı çıkarmam böyle yaparsaööööeeeeh ne lan bu?! kimle konuşuyorsun amına koyim sen yaa?! ablacım deli misin sen?! çocuk orda "vöööeee"den başka bir şey demiyor, sen hala brif veriyorsun amına kodumun evladına yahu!! tamam, senin o şeklini siktiğimin piçine amına koduğumun diyerek biraz ağır konuşmuş olabilirim ama nolur bir dön bak yaptığın şeye yahu?! hepiniz mi delirdiniz lan?! lan daha çişini tutamayan bir yaratıkla neyin savaşını veriyorsun sen, bir anlat bana yaa?! neyin gösterisi bu?! bir tekmeyle atıcam koşuyoluna çocuğunu, o olacak amına koyim!

ya bak böyle yapıyorsunuz, sonra o selimcan mıydı neydi, televizyonlara çıkıp bilmiş bilmiş konuşan bir çocuk vardı. onun gibi antipatik veletlerle doluyor etrafımız. yarınlarımız la onlar bizim, neden tiksindiriyorsunuz bizi yarınlarımızdan durduk yere?!

- enveeer bırak abinin paçasını!!!!
- vöööeeee
- bırak dedim di mi sana?!?! bı (çat) rak (çat) de (çat) me (çat) dim (çat) mi (çat) ben (çat) sanaaa (çatçat)

haaah işte budur! ellerin dert görmesin ablacım. ne varsa geleneksel yöntemlerde var. dayak cennetten çıkmadır bunu unutmayalım. bu modern çocuk yetiştirme martavallarına prim vermeyelim!!! batuymuş amına koyim!

5 kişi hayrettin:

  • Ağız dolusu madafaka demek istiyorum şu anda dostum.

  • elini korkak alıştırma.

    o çocuğunu yerden kaldırmayan almana sesleniyorum: inşallah cartel direk gelir sana!!! piç.

  • Bi de bunların çocuklarını sevmek zorundasın, sevdirene kadar rahat bırakmıyorlar. Geçenlerde dolmuşta denk geldim. Her yere laf yetiştiren bir piç kurusuyla Serpil Çakmaklı ekolünden bir anne bunlar. Ekip çalışmasıyla dolmuştaki herkesin gönlüne taht kurdular. Ben oralı olmayınca kadın bana oynamaya başladı, tribünler de seyir halinde tabii. Ablaya sor bakiim nereye gidiyomuş diyor çocuğuna. Papağan dölü velet de soruyor, kafamı dışarı çeviriyorum yok, elimdeki dergiyle ilgileniyor gibi görünüyorum yok, velet bızıklamaya başladı inceden. Soru da soru olsa, hepimiz aynı dolmuştayız nihayetinde, Harbiye-Beşiktaş, arada başka durak bile yok yani. Baktım olacak gibi değil, içimdeki Hayko Cepkin'i özgür bırakarak "Beşiktaş'a ulan Beşiktaş'a" diye bağırdım. Çocuk ağlamaya başladı. Dolmuştakilerin kınayan bakışlarını hiç anlatmayayım.

  • lsdkfjlsdfjls burası beşiktaş alayına gider!!! diyeydin.

    geçen gün feribottayım, zeynep kamil'den taburcu olan gelmiş. etraf çocuklu insan kaynıyo. hatta bi tanesi küvezdeydi. oha ama yaa! insan bari küvezden çıkınca sokağa çıkarır çocuğu!

    neyse işte bi tane kadınla adam var. adam böle spor ayakkap gibi olan ama bi yandan da diil gibi olan ayakkaplardan giymiş, bol cepli bi kot felan. ama saçlar subay traşı. belli yani, hanfendi abiyi haftasonları giydiriyor kendi zevkine göre. neyse işte bunların çocukları var, böyle modern yetiştiriyolar felan. işte yine bi batucum ne konuştuk halleri. bi de şey var, böle feribot, denizotobüsü gibi yerlerde, çocuklu tipler asla oturmuyorlar, sürekli gezmelerdeler. neyse işte tam benim yanımdan geçtiler, orda bi yangın tüpü var, bunların modern piçi kurcalamaya başladı tüpü. kadın başladı tabi hemen, "sevilcim o karıştırılmaz" bok püsür konuşuyo. kız hevesini aldı tabi o arada, baktı alette bi numara yok devam etti yoluna. anası da peşinde. tam o esnada yine küçük bi kız ve ona bakmakla yükümlü beş-altı yaşlarındaki, saçları üç numara olan abisi de tüpün ordan geçerken ufak kız tüpü kurcalamaya başladı. abisi hiç konuşmadan eline vurdu, kız bana masın demedi. eleman da tüpten söküp aldı kızı fırlattı yere. kız ağlamaya başlayınca bi tane de patlattı kafaya. bizim modern abla yetişti hemen. elini uzatıp, "yardım ister misin canım?" dedi! sldfjldsfjls la yerde yatan ve ağlayan çocuğa kurduğu cümleye bak. kız salak oldu zaten, sustu, "ne diyo la bu manyak karı" der gibi bakarken uzattı bi elini. hanfendi kaldırdı bunu yerden ve devam etti yoluna. kızın abisi bi kadına baktı, bi kardeşine baktı, bi daha kadına bakıp sonra kardeşinin kafasına bi tane daha patlattı sdlkfjldskfjlsd. o an çocuğu alnından öpmek istedim.

  • Çok doğru