dev röportaj!

merhaba internet aleminin en iflah olmaz, en hin, en ele avuca sığmaz, kanun nizam tanımaz, rezil, madrabaz, iğrenç insanları! sevgili bloggerlar ben geldim! sevindiniz mi lan keranacılar? (gülüşmeler)

buralarda sanki herkes çok merak ediyormuş gibi, sanki düşünmekten yemeden içmeden kesilmiş gibi, fasikül fasikül "neden geldim bloggera" şeklinde türküler yakmak adettenmiş. o sebepten, ben de böyle bir yazı yazmak için oturdum klavyemin başına. ama sonra bunun soru cevap şeklinde olması daha aydınlatıcı olur diye kanaat getirdiğimden, kendimle röportaj yapmaya karar verdim. ki siz sevgili kitlemin aklında soru işareti kalmasın. çünkü sizin ciğerinizi bilirim ben! ille de her haltı öğrenmek istersiniz!!! müptezel müzevirler sizi gidi. burada soruları ben sorarım ahbap! ve cevapları da ben veririm, bunu o lanet beynine sok!!!

herkes kayışı kopardığımı anladıysa, internet alemlerinde olay yaratacak, cihangir'in gözde cafelerinden birinde gerçekleştirdiğim röportajıma başlıyorum.

merhaba, sayın kaba şimşek.
merhaba canım. (gülüşmeler)

niye güldünüz?
aklıma bişey geldi yaa, takılma sen ona. (yine gülüşmeler)

duyduk ki artık blogger aleminde sizin de bir sayfanız varmış. nereden çıktı bu blog fikri?
amerikadan çıkmıştır heralde. amerikadan mı çıkmış? bildim mi? (komik olduğunu zannetmeler)

hasbinallaaah. insan gibi cevaplamayacaksanız sorularımı, ben gidiyorum! (öfkelenmeler)
şaka şaka, hemen de kızıyosun yaaa. (götünü yiyim ayakları) ya şimdi aslında tam şöyle oldu. benim bazı arkadaşlarım var, onlar böyle internet komünitelerinden ayrı kendi mecralarını oluşturdular, ben de kıskandım onları. sonra baktım ki üye olduğum yerlerin konseptlerine pek uymayan bir dolu da fikir var bende, dedim ben de bir blog açayım.

yani aklınıza gelen her haltı paylaşılmaya değer görüyorsunuz?
ama öyleler. değiller mi? (hemen de yüzünü düşürmeler, bi küsmeler) hepsi olmasa da bir kısmı paylaşmaya değer bence. (kıvırmalar)

neyse bunun kararını halk verir zaten. birçok sitede aktif haldesiniz. işiniz gücünüz yok mu sizin? nasıl yetişiyorsunuz bunların hepsine?
bunu son zamanlarda çok sık duyuyorum. aslında işim gücüm elbette var. öyle küçük biri de değilim yani yaşım da var. ama yabancı bir şirkette yönetici olduğum için çok fazla boş vaktim var. onu böyle değerlendiriyorum ben de. (gülüşmeler) aslında bence herkes yönetici olsa hem çok para kazanır hem de boş vakti olur. gençlere yönetici olmalarını tavsiye ediyorum ben. (kendini kaybetmeler) ben mesela çok büyük bi şirkette yöneticiyim ama şimdi şey olmasın isim zikretmeyelim. insanlar kendini övüyor demesinler.

peki. genç değilim dediniz?
yani aslında şöyle. mesela travis and tyler durden kadar yaşlı değilim. ama radioheadbanger kadar da genç değilim. aramızda kalsın ama, o herifin benden genç olması bana çok koyuyo yaa. yani t&t'nin ihtiyar olmasına bile sevinemiyorum diyebilirim bu yüzden. düşünsene yaaa ben ölücem ama o ibne yaşamaya devam edecek! peyote'ye falan gidip bira içecek. aslında bu da o kadar çok koymuyor açıkçası. sonuçta yaşasa n'olur ki? zaten depresyonda olur o zaman zarfında. ama mesela ben ittire kaktıra bile belki cima edemezken, o rahat sevişecek! gözümün önünde yapacak bunu!! yani tam gözümün önünde değil ama, hissedicem ben bunu. işte buna çok üzülüyorum son zamanlarda. (uzaklara dalmalar)

neyse bu tatsız muhabbetleri geçelim bence.
evet bence de. işim hakkında detay verse miydim ki acaba? hava atıyo olmasın dedim ama olmazdı sanki yaa. (dallamalaşmalar)

bence biraz diğer üyeliklerinizden bahsedelim. genelde yazı yazmak üzerine üyelikleriniz var internette. bildiğim kadarıyla feysbuk gibi, yonja gibi sitelere üye değilsiniz.
sevmiyorum onları ben. yani ne ki onlar? şimdi ben koyarım oraya fotoğraflarımı ama o insanlar benim hayvan gibi yakışıklılığıma gelir o zaman. halbuki dış görünüş bence hiç önemli değil yani. iç güzellik çok daha şey bence. değil mi?

bazen. ama bir de flickr'a üye olduğunuzu biliyorum. o nereden çıktı?
ha filikayı diyosun. (anlamsızca sırıtmalar) şimdi internet herkesi sanatçı yaptı. bakıyorsun herkesin fotoğrafları, efendim kısa filmleri falan var. kolay çünkü artık. yok "o anın peşinde" olmalar, yok "ışığın bol olsun"lar, yok "kadrajın zeval görmesin"ler falan. ne oluyoruz?! nedir bu lan?! fotoğraf dediğin, fılaşın dolmasını beklersin, arkadan biri kulak yapar falan o şekil şeylerdir. al işte benim makinem bile yok. ama ödünç makinelerle neler çekmişim herkes gidip bakabilir! fotoğrafsa fotoğraf arkadaş! (bi cinsleşmeler bi şekiller) (arka masaya kız oturmuş)

blogunuzun en üstünde de bir fotoğraf görüyorum siz mi çektiniz?
evet. (kıza poz atmalar) yani gerekirse bu sanat dalında neler yapabildiğimi görsünler diye koydum. (kendini keybetmeler)

bu arada blogunuzun tasarımı hakkında da biraz bilgi verir misiniz?
işte o mühim! çünkü ben baktım herkes hazır tasarımlar kullanıyor. emek yok! hep hazıra konmalar. biz büyük bir ekiple gece gündüz çalışarak, piksel piksel el işçiliği şeklinde yaptık bu blogu. her bir pikselinde emek var bu blogun. gözyaşı var, kanla sulandı bu topraklar! (ohooo uçtu bu bi hatun görünce)

tamam tamam kes! neler olacak blogunuzda? belli bir konsepti olacak mı? mesela futbol blogları falan görüyoruz sağda solda.
evet öyle bir şey de var değil mi? eski maçları hatırlamak falan bayaa pirim yapıyo. ben de hatırlıyorum aslında maçları. geçen haftaki fener maçını izledin mi? ne maçtı ama! (manasızca gülüşmeler)

bu mudur blogunun konsepti lan dallama?! geçen haftaki fener maçı diyor adam ya! (zıvanadan çıkmalar)
hemen de kızma yaaa. (bozuntuya vermeme gülüşmeleri) her şey olacak benim blogda. edebiyat da olacak, müzik de olacak, sinema da olacak, kısacası hayatın tam içinde olacak bu blog! (kendini bir halt sanmalar)

siyaset?
elbette ki. mesela bak, kriz bizi teğet geçti ama anüsümüze teğet geçti. (salak salak gülüşmeler) yani bu şekil mizahi bir dille şey olcak politika. mesajlı.

(siniri bozulmuş gülüşmeler) vay beee!
süper di mi? (hala salak salak gülüşmeler, bi yandan kızı kesmeye çalışmalar)

lan!
süper bi blog olacak demiştim. (hala gülüyo lan!)

la oğlum git!
ya dur, burcumu sormadın ki daha. (allahım hala gülüyo lan) hani bu salak röportajlara gönderme şeklinde, çaktın mı espriyi? (gel beni öldür der gibi gülüşmeler)

ney?!
kova.

lan git! elimden bi kaza çıkacak allahın manyağına bak!!! yakalamim olm seni mahallede, hasta manyak!!!

9 kişi hayrettin: