muhtarın yeri ocakbaşı şömine

her gün eve gelirken gözüme takılan bir tabelada yazıyor bu: "muhtarın yeri ocakbaşı şömine"

daha hiç cesaretimi toplayıp kapısını açamadım bu mekanın. camlardan içerisi de gözükmüyor. ocakbaşı olayı hepimizin malumu, işte devasa bi mangalın etrafına diziliyosun, dumanların arasından kebap ve rakı bulmaca falan. ben o kısımda değilim zaten. onu biliyorum. o konu kafamda net!

fakat şömine?! bunu çözemiyorum. ama deliler gibi de merak ediyorum! içeri giricem bigün girmesine de, içerde, şöminenin önündeki posta uzanmış, romantik romantik rakı içip birbirine beyaz peynir yediren bıyıklı adamlar görürsem ne olucak?!?! benim bu gelgitli aklım o şoku nasıl kaldıraak arkadaş?! yapamam bunu! düşünsene lan bıyıklı adamlar, göz süzüyorlar birbirine! dudaklarını ısırıyorlar filan! :(

8 kişi hayrettin: