seçim bürosu

abi siz ne yapıyorsunuz orada? şu ana kadar kaç seçime şahit oldum bilmiyorum ama, abi anlamıyorum hala, siz ne yapıyorsunuz orada? siz oraya kira ödüyorsunuz değil mi abi? o dükkana kira ödüyorsunuz. camlarına poster asmak için mi yapıyorsunuz abi bunu? bu mantıklı mı abi? ben size nasıl güvenip oy vereyim abi. daha şunun bile boşa harcama olduğunu hesaplayamıyorsan, ben sana neden oy vereyim? vermem. ben zaten yapı olarak anarşistim, ama şimdi hep yanlış yorumlanıyor anarşizm, aslında o şekil bir şey değil anarşizm, yani o düşündüğünüz şey değil o, hep anlamı falan bade olmuş zamanla. çoğu kişi de bilmez bunu. matah bir bilgi bu. neyse, ben yapı olarak, düşünce yapısı, anarşist olduğumdan zaten oy kullanmıyorum ama kullansam da seçim bürosu diye bir dükkan tutup, bütün camları, sanki içerisi görünmesin diye camlarına gazete kağıdı yapıştırılmış, uğur dündar baskını bekleyen, sağlıksız gıdalar imal edilen bir yer gibi posterlerle kaplayan birine oy vermem. bu cümlenin öznesi ile yüklemini düzgün yazmam da süper olay ha bu arada!

ben geçenlerde bir tanesinin içine baktım gizlice. teknoloji namına, konfor namına bir şey yok içerde. dört tane plastik sandalye vardı abi. bu neyin bürosu abi? ne için var burası? çok saçma! evet, çok saçma bu! seçim otobüsleri daha konforlu ve teknolojik! onları kullanın büro olarak. çatısına çıkmak için asansör olanları var. lcd televizyon falan. ful eyçdi! hem paranız cebinizde kalır. paran cebinde kalır diyorum abi! ne malum seçimi kazanacağın?! ya kazanamazsan? yazık parana! çoluğunun çocuğunun rızkı o!

yoksa siz içerisi görünmeyecek şekilde o camları posterlerle kaplayıp, akşamları orada biralamaca mı? ;) hadi hadi anlarım halden! biralamaca di mi abi? ;) olsun olsun yapın tabi. seçim yorgunluğu bu, başka şeye benzemez; bilirim. anlarım halden :) biralamaca demek. afferin, çalışın.

demokrasi ne acaip bir şey.

7 kişi hayrettin:

  • şişli'de bağımsız bir aday var. sloganı şu: "oy asiye asiye, tütün koydum kesiye"

    sanırım kendisine hedef kitle olarak ismi asiye olanları seçmiş ve onlardan oy istiyor. kesiye koyun oylarımı diyor. demek şişli'de çok fazla asiye var. çoğunluğu sağlayabilecek kadar!

  • o-yæ diye sloganı olan biri bulursan bana haber verir misin kaba küskü kardeşim.

    asudhausdha

  • Bi tanesinin içinde play station oynuyorlar akşama kadar, sabahlara kadar. Ben gördüm.

    Yazınıza ilk yorumu da sizin yazıyor olmanız tam süper bence sevgili kaba klajdkjhsdkjasd seçim bürosu gibi adamsınız hahhaha

  • sen onu bırak da senin bürodan haber ver sldkjflsdkfjls. sanırım ankara'da bir hezimet bekliyor seni sayın travis!!! halk seni istemiyor, ben sordum!!!!

    trexxx gördüğüm an bilogunuza mail atıcam hiç şüphen olmasın!

    bir dahaki seçimlere, nufüs idaresinde gerekli araştırmaları yapıp, sınırları içinde en çok emine olan ilçeden aday olucam! sloganım hazır: "oy oy emine"

  • Biz seçimde konuşuruz!!! Anketlere güvenilmez spekülatif onlar. Sen de yalansın kaba!

  • anketlere nasıl güvenilmez sayın travis?!?! bunu bir siyaset duayeninden duymak, ülkemizin içinde bulunduğu hali anlamamızı sağlıyor kanımca. oysa bak amerika'ya, orada seçimlerden önce nasıl da anketlerle çözülüyor her şey! obama kaç puan fark atmıştı?! yaa işte bunlar hep bilim! pozitif bilim bunlar!!! istatistik bilimini küçümseyemezsin efendi!!!

    hacettepe maçında taraftarların açtığı "seçimde görüşürüz travis bey" pankartı da mı yalan?!?!

  • Afedersiniz sayın kaba, sizin Nevada da ikamet ettiğinizi bilmiyordum. Sözlerimi geri aldım.
    Hacettepelilere de bi çift lafım var ama seçimden sonra lkajsdkjasd