ekonomik kriz mağdurlarına yaz tatili önerileri

az önce şirketin mutfağında, fare gibi kırtkırtkırt kontrplak kemiren hanfendileri görünce hemen fark ettim ki yaz geliyor. evet dostlar yaz geliyor ve millet krizden dolayı ne yapacağını şaşırmış durumda. plan yapamaz hale gelmiş insanlar. ets tur'un o ansiklopedi gibi kataloglarını açamaz olmuş halk :( e madem gidemiycen tatile, daha niye sunta kemiriyon orda gerizekalı!!! git kebap yesene!!!1

neyse konumuz bu değil. sosyal sorumluluk sahibi bir blogger olarak hemen ekonomik krizde halkımız nasıl yaz tatili yapabilir o konu üzerinde düşünmeye başladım. ve bazı fikirler oluştu kafamda. yalan lan sadece bi fikir oluştu. işte o fikir!

bir akrabanızın ya da arkadaşınızın, o da olmadı arkadaşınızın bir arkadaşının yazlığına gidin! şimdi kalkıp bana benim yazlığı olan tanıdığım yok muhabbeti yapma! çünkü six degrees of seperation diye bir şey var cahil! yani dünya küçük. herkes herkesi altı adımda bulur. moskova'da nezih bir gece kulübünde ilkokul öğretmenine bile denk gelebilirsin. işte dünya o kadar küçük. ve o öğretmen, o sümüklü veledin, nasıl da kucağında manitaları lep lep dans ettirdiğini görür!!1 ahaha göt oldu ibne! böyle bu iş. herkes yazlığı olan bir tanıdık bulabilir arkadaş, yeter ki insan buna inansın ve bunun için çabalasın.

işte tüm zamanların değişmeyen yegane bedava tatil şekli! müttiş bir olay. git oraya ve yan gelip yat. ekmek elden su gölden. ye iç sıç denize gir camış gibi yayıl salondaki üçlü koltuğa. bundan daha güzel ve ucuz tatil mi olur lan!

biz zenginlerin bir lafı vardır, "en güzel tekne arkadaşın teknesidir" diye. işte siz fakirler için de en güzel tatil, akraba yazlığında yapılan tatillerdir. "kayınço bi rakı mı açsak ya bu akşam, bi de mangal" falan deyin, sömürün ibneyi. çekinmeyin yapın bunu! keyfini çıkar piç mis gibi bedava tatil işte sana!

yukarıdaki fotoda, geçen yaz menekşe plajında tavladığım turistle ne güzel de keyifle çimiyorum ama değil mi? tatil güzel şey lan! işte siz de kriz olsa bile bunu yapabilirsiniz. yeter ki inanın! ama ne olursa olsun şunu aklınızın bir kenarına yazın:

suyla şaka olmaz!!!

5 kişi hayrettin:

  • sayın şimşek, buna benim de bir önerim olacak yüksek müsadelerinizle.

    komşular, yahut yakın arkadaşlar haydi hep beraber tatile gidelim diyerek kandırılır. tatil süresince; hacı cüzdanı çadırda unutmuşum, atm bozukmuş para çekemedim, bir dahakine de ben ısmarlarım gibi bahanelerle mis gibi yenir içilir.

    ama tabi bu bireysel değil aile olarak daha verimli uygulanabilen bir yöntem.

  • aslında bizim şirkette bu konuda uzman bir abi var ama yurtdışında. yoksa ondan öğrenir yazardım bir dolu taktik buraya. haftaya gelsin de ağzından laf alayım ben hemen sldkfjldskfjlsdkfjls

  • yada tatilde harcanılan paranın faturalarını çalışılan şirkete götürüp paramızı isteyebiliriz.!!!
    sizin işinzi için yoruldum bi sene karşılayın harcamamı denilebilir.

  • kaba saçını ne zaman sarıya boyattın lan ? kikikik

  • peruk o, boyatmadım. hala senin sevdiğin gibi siyah dslkjfdlskfjldskjflsdkf