ismail ünal bırak peşimi

beşiktaş belediye başkanı ismail ünal'a sesleniyorum. sayın başkan lütfen bırakın peşimi. neden sürekli beni bir yerlere davet etmek için sms atıyorsunuz? hayır, şöyle kopmalı bir partiye de çağırmıyorsunuz ki geleyim. varsa yoksa heykel açılışı, muhtarlık binası açılışı, bilmem ne. bugün de yeni balıkçılar çarşısında, "balık festivali"ne gel diye sms yollamışsınız. lütfen ama. ne yapıcam ben orada? hamsi balığı mı oynatacam tavada? bu nasıl bir eğlence anlayışı?!

sayın ismail ünal, ben beşiktaşlıyım ama sadece kulüp bazında. beşiktaş ilçesi sınırlarında yaşamıyorum ben :( takımın verdiği acı az geliyor, biraz da ben eziyet edeyim diye düşünüyorsanız çok üzülürüm :(( lütfen artık bana sms yollamayın.

travis and tyler durden beşiktaşta oturuyo ona yollayın :)))

4 kişi hayrettin: