bir biblo için ya rab, ne herifler bitiyor!

geçen baktım sean penn abimiz oscar almış. filminin adı da milk; yani süt. oh dedim sonunda izlenmeye değer süper bir film! süt gibi de manitalar vardır diye düşündüm ve koşarak sinemaya gittim.

film böyle bir metro istasyonunun merdivenlerinde başladı. sean penn abim gençten bir çocuğa rastladı merdivenlerde. eski bir tanıdığı heralde diye düşündüm ben de, bekliyorum "ya bi ara görüşelim" falan deyip ayrılsınlar; biz de işimize gücümüze bakalım diye. sonra bunlar tam ayrılcak gibi oldular ama o da nesi?! öpüştüler lan!! dudaktan oğluuum!!! hadi dedim, tokalaşırken yanlışlıkla oldu heralde, olur öyle, sonuçta koskoca sean penn lan bu boru mu?! madonna'yı tokat manyağı yaptığını biliyorum lan bu adamın ben! ama gel gör ki, bunlar ayrılmadı lan! kolkola girip aynı yöne gittiler :(

filmin bundan sonrası tam bir rezillik. herife herife öpüşüp durdular. olm öyle yanlışlıkla gibi de değil lan, dilli milli öpüştüler! ben yerin dibine geçtim resmen. ben utandım senin yerine sean penn!! sen utanmadın ama! heriflerle yatağa bile girdin :( biz seni delikanlı bilirdik sean penn. şimdi diyebilirsiniz ki, e o zaman neden çıkmadın sinemadan? yaa bi ara bunların ortama bi kız geldi, dedi, "ben de eşcinselim beni de alın aranıza, ne bu böyle sırf herif herife eşcinsellik mi olur?" falan. verdi bunlara ayarı. ben de lan dedim belki bir lezbiyenli mezbiyenli bir şeyler mi olacak acaba, o yüzden çıkmadım sinemadan. keşke çıksaymışım; olmadı lezbiyenli :(

bütün bunlar ne içindi be abi?! sik kadar bir biblo için! insan delikanlılığına halel getirir mi onun için abi? gel burda karaköyde onun kıralını yapıyorlar! biz kankam redyohedbengır'a plaket yaptırmıştık orda. mis gibi de olmuştu. paran mı yok?! paran mı yok sean penn?! ben öderdim! benden olsun yani nedir, lafı bile olmaz! çünkü sen delikanlı bi abimizdin sean penn :( biz seni öyle bilmiştik. biz seni "dead man walking"teki halinle sevmiştik. biz seni, "21 grams"ta naomi watts'ın memelerini...

akademiye de yazıklar olsun! o kırmızı halıyı dür ey akademi! o red carpetı dürün ve kaldırın kapının arkasına! iple de bağlayın açılır o.

neyse abi. bundan sonra benim sean penn diye bir abim yok! naomi watts deyince, aklıma bişey geldi ona bakıcam o yüzden kısa kesiyorum. yazıklar olsun! şunu da unutma ki sevgili sean, "freud diye bir şey yoktur".

17 kişi hayrettin:

  • Sakin ol kaba. Film bu gerçek değil. Sen de izledin diye bişey olmaz.

    Nası da korkmuş hemen uçlarda yaşarım diye maçoluk gösterilerine girmiş.

    Nasıl? Freud diye bir şey varmıymış?
    akljdshlkajsdasd

  • e bariz öpüştüler lan. filmde oldu diye o öpüşmeden sayılmıyor mu yani? lütfen bu kafaları değiştirin! bu kafalar değişmeli! herif herife sırf ödül almak için öpüşmesin! öpüşmeden alan bir sürü aktör var, onları örnek gösterelim gençlerimize. bu örnek değil. bu örnek olamaz. rol gereği gey olunsun, olunmasın demem yanlış anlaşılmasın. ama öpüşmesinler. ne bilim kırıtarak yürüyebilirler bi nebze olur o. ama bu olmaz. zaten birçok aktör de rol icabı gey olmuştur. senegalliler hariç.

  • ??? Kırıtarak yürüyen erkekler hoşuna mı gidiyor yani kaba?

    Neyse bu sohbet hiç iyi bi yere gitmiyor dostum. Seansı sona erdirelim bence klajhdskjasd

  • lsdkjflsdkjflsdjfls siktirin gidin sayın travis terbiyemi bozmak istemiyorum dskjflsdkjflskdjfls

    dikkat ederseniz ben orda sinema sanatına katı bir tutumla bakmadığımkdfjlskfjlskjfldfjls

  • bilogun hayırlı olsun kanka. gerçi haber dahi vermiyosun bu yavşaklığın affedilemez derdim ama okuyorum ki bazı nedenlerin var. deşmek istemiyor ve anlayışla karşılıyorum.

    senin gibi bi sözlük fanboy'unu buralarda görmek heyecan verici.

  • teşekkür ederim kanka. henüz test yayınında olduğumuz için hemen haber vermeyeyim dedim. zaten büyük bir açılış partisi düzenliyorum hazırlıklar son aşamada. sen, ben, travis, peyote ve bira. nasıl? heyecan verici değil mi?

  • gaza gelip o coşkuyla dilli öpüşürüz falan diye umut ediyosan avcunu yalarsın kanka

  • bence kırıtarak gel olm lkajhsdlkjhaslkdjasd

  • iğrenç ibneler! lkjdflsdjflsdkfj

    gerçekten blogger ortamları çok seviyesizleşmiş :(( 99 ruhunu arıyor insan :((

  • Sevgili kaba,

    Senin blog başlarda çok iyiydi ama sonradan çok bozuldu bence : (


    asdlkjhaslkdjhkjasd

  • ama öyle şey yapmamak lazım aslında :( yani bence bu da bir dönem ve geçicek :(

  • Bu sabah çok iyiydi mesela. nerde o bu sabah : (((

    Bu sabah partisi!!!!!!! huuuuu

  • zaman ne kadar hızlı geçiyor. daha dün gibi o bu sabah :(((

  • dün sabah ne acaipti lan?! poğaça felan. özlüyor insan :(

  • Adsız dedi ki...

    Bu kadar saçma sapan bir yazı görmedim hayatımda.Bu filmden ders alasınız diye çekilmiş yok senin miden bulanmış bence ilk önce bu kafa yapısından utanman gerekiyor.Anlayana tabi

  • e aldım ben dersimi işte. insanlar bir ödül için ne şekillere giriyormuş onu öğrendim. çıkar dünyası olmuş hep :(