bok var çünkü sokakta

bıkmadılar arkadaş! bitmedi bu salak muhabbet. neymiş, yeni nesil sokağa çıkmıyormuş, hep evde bilgisayar başındalarmış falan filan. bu çocukların sokakta oyun oynamamaları bizi onlardan neden üstün yapıyor ulan?! ne oğlum bu bir türlü bitmeyen romantik isyanlar, hüzünbaz gerzeklikler?! şu siktiğimin ofisinden biraz uzaklaşalım diye sigaraya çıkıyoruz, maruz kaldığım işkenceye bak! ne vardı la sokakta?! NE VARDI ARKADAŞIM SOKAKTA?! lan ben biliyorum, embesil gibi "ebe tura birkiüç" oynuyordunuz siz! "tilki tilki saatin kaç" oynuyordunuz arkadaş, moron moron! bu mu seni bu çocuklardan daha üstün yapıyor?! gerizekalı mısın sen?!



tabi şimdi şöyle bir şey de var. misal benim bir halamınoğlu var. diğerleri kız. halamın tek oğlu var. küçük bu. on beş yaşında sanırım. tam bir bilgisayar kurdu kerata. emesen heklemeler mi dersin, forumlarda moderatörlük mü dersin, ne ararsan var bunda. geçen bize geldiler. ben de hemen benim bilgisayara virüs mü ne girmiş, onu yaptırdım. abisi olarak da tabi sorunları var mı ilgilendim. "kamışa su yürüdü mü lan keranacı?" dedim ben buna. bu bi ağlamaya başladı. ama nasıl ağlamak. windowsun kapanış melodisiyle ağlıyo lan çocuk! neyse, dedim, "oğlum nedir derdin? ibne mi oldun, noldun? bana açılabilirsin" dedim. dedi, "abi benim dalgadubara ethernet şeklinde ama türk kızları hep usb girişli :(". ben çok kötü oldum yaa öyle diyince. sonuçta kuzenim lan, kan bağı var üzülüyor insan :(

2 kişi hayrettin:

  • Adsız dedi ki...

    ooh yeah, beklediğim şey buydu. blog hayırlı olsun kaba şimşek. gerek gosh'tan gerek t&t durden'ın yorumlarından takipteydik=)Ay çok mutlu oldum, postla da alakasız oldu yorum ama.

  • adsız sakin! sdlkfjlsdkfjlsdfj