fairplay


sahada ezeli rakip, dışarda ebedi dost.

8 kişi hayrettin:

  • kanka gördüğüm kadarıyla bunlar sahada da rakip değil. ikisi de kız sanırım yani lezbiyenler sdlfkjsdflk.

  • Nalakası var kardeşim? Everton çantası değil ki o? Bildiğin Pejo eşantiyon çanta.

  • e zaten everton demedim ki ben. chelsea la o sldkjfdlskflsdf. gerçekten futbola mars kadar uzaksınız sayın travis ve onun entel halleri sldkfjlsdkjflsdf

  • kanka lezbiyenlerin de kendi aralarında seviyeli bir rekabeti vardır bence sdlkjfdlskfjls

  • Töbe yarabbim hala konuşuyo.

    Şimdi bir liverpool un ebedi rakibi everton dur çelsi değil

    Şimdi iki çelsi samsung dur pejo değil.

    Şimdi üç şu an içimden acaip hareketli kolbastı oynamak geçti. Keşke öyle bi ikon olsa buraya koysam : (((

  • haala pejo diyorsunuz ve benim gibi futbol aşığı, eski maçları dakika dakika hatırlayabilen bloggerları üzüyorsunuz sayın travis :(

    kolbastı butonu güzel fikir bence de. hemen tasarım ekibime bu konuyla ilgili çalışmalara başlamaları için emri veriyorum, müsterih olunuz. her şey blogumun siz velinimetleri için!

  • Sanki ben hatırlamıyorum!

    Pejomu özlüyorum sadece dostum neden anlamak istemiyorsun bunu : (((

  • dostum o araba sana küçüktü zaten :( ikibuçuk metre adamsın 106'ya biniyodun yıllardır yaaa :(