1 mayıs günlüğü

efendim gelişmeleri basından takip edenleriniz bilecektir; ev halkı olarak 1 mayıs'ta evimizin salonunda toplanmak için yaptığımız başvuru, annem tarafından, "canım çıktı temizleyene kadar, misafir gelecek, gidin toplantınızı başka yerde yapın!" diyerek reddedildi. fakat, biz bu haklı davamızdan vazgeçecek değildik elbette! bu uğurda gerekirse canımızı vermeye de hazırdık!!!

sabah erkenden kalkıp hazırlandık. ama elbette annem de hazırlıklıydı! holde elektrikli süpürgeyle hazır bulunan anne kuvvetlerine derhal kırlentlerle saldırdık! babamla ablam annemi kırlent yağmuruna tuttu. ben o esnada arka odaları kullanarak salona gitmeye uğraşıyordum. ama annemin evin stratejik noktalarına yerleştiği glade'ler nefes almama imkan vermiyordu! ve düdüklü tencerelerden yükselen buharlardan göz gözü görmüyordu! insanlık dışı bir muameleye maruz kalıyorduk, tüm dünyanın gözleri önünde, resmen orantısız güç ve deterjan kullanılıyordu!! çam kokulu parke cilası ve oda parfümleri!!! :(

tam annemin kurduğu barikatı geçtiğim esnada annem bunu fark etti! elektrikli süpürgesini bana çevirdiği anda, babamla ablam atik davranarak evin diğer tarafındaki dantelleri yerlere atmaya başladılar. annemi en hassas noktasından vurmuştuk. danteller annemin her şeyiydi ve buna seyirci kalamazdı!!! beni bırakıp ablamla babama yöneldi ve ben de bu fırsattan faydalanıp salona ulaştım! şu anda laptopumla birlikte salondayım. içeriden gelen çığlıklar çok karmaşık. haklı davamızda ne durumda olduğumuzu buradan kestirmek çok güç dostlarım :( tek duyduğum, "oraları yeni sildim basmaaa!!!" ve benzeri uyarılar. bütün dünyanın gözü önünde işkenceye maruz kalıyoruz!! salonun kapısına vitrin ve devasa üçlü koltukla barikat kurdum ama erzağım tükenmek üzere :(( ne olacak hiç bilmiyorum. bu yola girdim ve dönüşü yok dostlarım!!! 1987'de bu salonda oynadığı için dayak yiyen abimin anısına haklı direnişimi sürdüreceğim!!

aha babamın çığlıklarını duyuyorum!! sanırım annem camsille saldırdı kendisine! lanet olsun bu orantısız güç kullanımına ne kadar direnebiliriz hiç bilmiyorum! yetkililer uyuyor mu lanet olsun!!! :((

31 kişi hayrettin:

  • varsa evdeki parkeleri, yoksa da haliyi sokup firlatarak eylem yapmayi denediniz mi? ben gordum, cok ise yariyo.

  • onun yerine zigon sehpaları merdiven gibi kullanıp salondaki vitrine tırmandım ben!!!

  • zigon sehpa dedikleri, koltuklarin arasina yerlestirilip ne masa ne de sehpa gorevi gormeyip ustune saksi koyulan aparat miydi? annelerin de ne tuhaf zevkleri var yahu.
    bu arada anladigim kadariyla ya cucesiniz ya da ev dediginiz baya bi sato. yani sehpadan vitrine tirmanma cabasi dogal olarak bu sonucu veriyo.

  • Ev dediğin şato. Çünkü onlar zengin. Biz fakiriz :(

  • yooo, biz de zenginiz. misal ben, vitrine tirmanmak icin sehpa degil merdiven kullaniyorum, baya bildigin yuruyen merdiven hem de.

  • şimdi şöyle oluyo. zigon dediğimiz içiçe geçen boy boy sehpalar. bunları birbirinin içinde belli aralıklarla çıkarınca basamak gibi oluyolar. bizdeki vitrin çok büyük. ama ben de çok uzun boylu ve geniş omuzluyum. biraz zorlasam o devasa vitrine tırmanırım fakat sadece rahat çıkmak için zigonlardan faydalandım.

  • yani diyorsunuz ki sayin simsek; ben hem zengin, hem adeleli, hem zeki, biraz da zevkine duskun bir adamim. hmmmm, enteresan bir karisim gibi gozukuyo, dusuneyim ben bunu bi.

  • sunasan dedi ki...

    bence o karşı kuvvetlerin en büyük silahı vıdı vıdı babayı, ikinci büyük silah olan terlik de abla ve kaba şimşeği püskürtürmüştür.

  • valla bence saglam bir kadin vidi vidisi, degil bu dunyadaki tum evrendeki her turlu kuvveti rahat rahat puskurtur.
    kendimden biliyorum

  • o değil de ben kaldım bu vitrinin tepesinde!! :(( laptopun şarjı da bitti bitiyo :((

  • onbir dedi ki...

    1mayis bitti, artik ayin 2 si. korkcak bisi yok; inin asagiya!
    tabi blogun saati yanlis, hep ondan bu geldi basiniza.
    ayricana, su 'on' nickinden ufunet geldi; bundan boyle onbir olarak yazin ve yayin hayatina devam edicem(kendi blogum sanki ya, hep zenginlikten gelen simariklik bunlar).

  • blogumun ilk onbiri oldunuz tebrikler.

  • onbir dedi ki...

    hep bu anin hayalini kurmustum! titriyorum heyecan ve mutluluktan! yes!!!
    simdi disari cikip tum istanbul'a mutlulugumu haykirmak istiyorum.

    tesekkurler kaba simsek, her nerde yasiyor ve ve ... inebildin mi?

  • indim :)) biraz sopa yedim ama o kadar olur. sonuçta demokrasi, emek ve daha bir sürü ıvır zıvır vardı işin ucunda! davamız vardı!! celp gelmiş :(

  • onbir dedi ki...

    geldim:) yani haykirdim da geldim tum istanbul'a:))

  • onbir dedi ki...

    yalniz o sopadan ben de yedim az once :( ama dava bu; satmamak lazim!

  • yarın da büyük gün. 3 mayıs fenerli kardeşlerimize sopa atma günü lsdfjdskfjlsdf.

  • onbir dedi ki...

    ama ama...
    siz besiktas'lisiniz,siddete karsisiniz kaba bey. futbol dostluk, futbol kardeslik demek. herseyin ustune bir sunger cekerek, bence son bir kez:...

  • yaa sünger olur tabi. hatta et döveceğini havluyla sarıp o şekil de olur, yöntem çok yani sdlkjfdlskfjldskfjl

  • onbir dedi ki...

    dunden kalan kaldirim taslarini pamuklara sarip yolliyayim isterseniz. maksat gencler eglensin. ha tabi sizin durumunuzda kendini genc hissedenler daha bi manali olabilir sdlkfjsklfdjb

    o degil de, icinizdeki bu siddet aski bambaskaymis. bunu bi masaya yatirsaniz diyorum, hatta ben yazdiklarinizdan bi kisilik haritasi cikartiyim ne bileyim :) maksat burda da amme hizmeti bi nevi sdlfkjbsfkljd

  • masaya yatırmak problem değil yaa. onu ben yarın maç öncesi yatırırım rakı masasına zaten sldkfjsdlkfjs.

    kişilik haritamı umuma açık yerlerde afişe etmiyceksin umarım!!!!!1

  • onbir dedi ki...

    icinde bulundugumuz ortam ve sartlar dahilinde, baska nerde afise edebilirim ki sayin simsek?
    ben zaten naomi watts ile ilgili yazinizdan hala daha oral doneme takili kaldiginiz gibi bi sonuc cikarmistim freudyen takilmaya calisarak. lakin hangimiz bi yerlerde kalmadik ki?

  • yalnız hiç yakışık almıyor bu oral moral muhabbetleri. bu bilogu aileler takip ediyor!!! lütfen!

    neyse şu an tenha saatler, hemen yorum olarak yazın o haritayı ben kendi kompiterime kopyalar silerim sldfjlksdfjlsdfjls

  • onbir dedi ki...

    yalnz ben oral donem derken gayet psikanalist bi yaklasimda bulundum, bunu aileler takip etmeli, birkac dogru bilgi edinmeli; derdim bu idi! bu ulke bilimsel gerceklere ac insanlarla dolu, hep daha ileriye yonelik olmali adimlarimiz ve sizin de bu konuda hassasiyeti olan ilerici bir ataturk genci oldugunuzu dusunmustum. sanirim yanildim:( cok uzgunum:( daha da gelmiyeyim bu bloga :( halbuki yapcak daha cok sey vardi, gercekler kaf daginin ardinda su yuzune cikmaliydi, hayat bayram olmali, insanlar da elele tutusmaliydi. kimbilir belki bir gun herkes naomi watts gibi 'uclarda' yasayacakti. erken havlu attik sanirim:((( beni cok hassas bir noktamdan vurdunuz diyorum. bi bacardi iceyim ben bari.

  • uludağ gazozu dene bence. bacardiden daha sert o. içinde tarçın var!

  • onbir dedi ki...

    sert olsun diye icine cola koyuyorum ben, hani asit falan var, ne biliyim fare zehiri vs...
    uludag gazozla karistirsam cok mu agir olur, carpar mi?

  • fare zehiri mi? kanıdır o kanı lsdkfjldsfjls

  • onbir dedi ki...

    lsfkdjlfkdsj reca ederim bu bahsi kapatalim!

  • onbir dedi ki...

    hem ben uzuntuden ne yazdigimi mi biliyorum:) bacardi bana yeter miktar sert, uludag fazla gelir sldfkjsdlfkj

  • ben denize tükürürdüm
    suphi bacardi

    diyerek bu bahsi kapatıyor ve fener maçı için kampa giriyorum lsdkfjlskdfjldksjflkdsfjls

  • onbir dedi ki...

    ben de yuksek iq mu, engin bilgi ve birikimlerimi alip annemin bloguna gidiyorum sldfkjsdlfkj
    cok ararsiniz beni lakin, aramayin! hih!!!