ŞiYiR

I

en önemli öğünüdür günün kahvaltı


gidersen birgün eğer
iki de ekmek al dönerken
bir de peynir katık edip yanına
mis gibi çayımı da demledim mi
değil seni sevgili
feriştahın gelse tanımam
bir de sucuklu yumurta

II

emperyalizmin bayrağıdır beş çayı

sen sevgili!
feodal acıların
emperyalist hezeyanların tutsağı
içme o çayı
içersen yıkılır bu kent
kuşlar da ürer
ve
atları da vururlar
proleter poğaça varsa yanında
içebilirsin ama

8 kişi hayrettin:

  • kaderkismet dedi ki...

    simidime peynir sürdüm de yedim
    nutellamı kaşıkladım da yedim!

  • Tüylerim diken diken oldu şu an. Sarsıldım. Kadehimi, hüzünlü simit ve örselenmiş poğaçaya kaldırıyorum.

  • evet, çoğu zaman gülüyoruz, eyleniyoruz, makara kukara yaşayıp gidiyoruz dostlarım... hepimiz... ama hepimizin bir KALBİ var!.. bizler, içimizde her daim besleyip büyüttüğümüz hüzünlerimizle İNSANIZ!.. kader, entel... iyi ki varsınız... ya olmasaydınız?..

  • kaderkismet dedi ki...

    plastik kaşıkla kumpirine bakakalırdın....kaşığın kırıldığında ise.....

    ........

    seni sünmüş peynirin bile mutlu edemezdi..

  • GŞS şiiri olm bu! Hırsız!

  • sevgili t&t,

    öyle bir şeye imkan yok, zira GŞS'nin yazdıklarına ŞİYİR denmez!!!

    sevgili kaderkısmet,

    sünmüş peynir metaforuyla bişi mi ima ediyosun?!?!?!

  • ben ürersem akşam üstü ürerim
    bol çelik bol izel bol ercan
    büyüdükçe büyüyor götlerin
    o bikiniye nasıl sığıcan
    yalnızlar rıhtımında

  • duguna sağlık elma. çok hislendirdin beni cumartesi cumartesi. ayağın düz bassın.