2009 yılının en iyi çıkış yapan yazarını seçiyoruz!

ne yazarı olacak oğlum, elbette sözlük yazarlığından bahsediyoruz. sözlük yazarlığının piri olmuş bir jüri tarafından, 2009 yılında sözlüğe adım atışıyla ortalığı ayağa kaldıran, genç kız/erkeklerin yüreklerine kor ateşler düşüren yazarı seçiyoruz! bu seçimin son derece demokratik olması için de adayları sizlerin belirlemesine karar verdik. yorum kısmına herkes kendi adayını yazdıktan sonra, eşsiz jürimiz ilk onu belirleyecek. sonrası malum işte, anket yapıcaz ve yine sizler seçeceksiniz bu müttiş yazarı. demokrasi resmen içimize işlemiş la!

elbette hem en iyi çıkış yapan yazara, hem de oy kullananlara süpriz ödüllerimiz de yok değil :/

80 kişi hayrettin:

  • Adsız dedi ki...

    kelevelelis
    dış kapının nahit menteşesi
    hiyel
    bloom
    demme


    asfjdhdfgd kendimi de yazıyım mı la? legal mi o da?

  • "adsız" mı yazacan? :/

  • Adsız dedi ki...

    tribal skimsiyon

  • 2009 öncesini sildin yani? lsdkjflsdkjfldskjfs

  • Adsız dedi ki...

    gay bilmemne bush öyle bir şey.

  • Adsız dedi ki...

    log in olmaya üşeniyorum yeaa :/

  • ödül flormardan oceyse ben de katılcam.
    yok değilse katılmıcam.

  • flormar mı? o kadar küçük hedefler koymayın kendinize yahu. ojede ısrarcıysanız bile, kaliteli bişeyler isteyin :/

  • neyyy küçük mü. neyyy.
    teesüf ederim kaba bey.
    blog camiasının bütün bayan yazıcıları flormardan gelen hediyeleri ile fink atıyor pc ekranlarında.
    bir oce deyip geçmeyiniz reca ederim.

  • bılogıra fakir fukarayı dolduranlar utansın o zaman :/

  • olm hepsi anket manket olacaksa bizim işlevimiz ne a.k? skiyim demokrasiyi ya.

  • olm aday sayısını ona düşürcez işte :/

    bu arada benim adayım, aşk-ı memnu isimli kitabıyla listelere bir numaradan giriş yapan genç yazar halit ziya uşaklıgil. bence bu yıl onun yılı oldu.

  • Adsız dedi ki...

    Hoje m.a.c. Ten olursa mock caterpillar I da yazin

  • Ya kanka biraz daha işlevsel olsak, birincilik benim yatağımdan geçse falan :/

  • yatağını istimlak mı edelim? :/

  • yol geçsin yatağımdan, evet, İpek yolu :/
    İpek diye bi kız bulup ödülü vermemiz şart oldu.

  • halit ziya uşaklıgil benim de adayım!

  • girişim iide çıkışım ii değil lan, o olur mu ki?

  • ben de varım o zaman! (ben: deckard)

  • Kanka bi de şey var, en iyi çıkış yapan derken, çıkarken herkesi tek tek sarılıp öpen, "hadi cümleten selamınaleyküm" diyip çıkan, ne bileyim mekanı terkederken reverans yapan insan manasında mı?

  • yok kanka tam öyle değil. böyle daha bi "zengin kalkışı" tabir ettiğimiz türden bi çıkış bu :/

  • bu pis fakir sözlükçüler nerden becersin kanka zengin kalkışını :/

  • o yüzden aday çıkmıyo zaten :/

  • çok zor bi görev yüklediniz bize:) hem ödülü biz değil en iyi çıkış yapan yazar almalı. haksızmıyım? adam/kadın o kadar çıkış yapmış:)

  • Adsız dedi ki...

    benim adım ipek
    yolluyum

  • Benim adım da Alper
    ama bana A derler
    söylediğim sözler tır gibi ezer, geçer aynı boks maçına benzer
    ilk roundda nakavt ve galip Alper

  • Adsız dedi ki...

    Sozluge yazar olmayan aday olabiliniomu??

  • bu türkçeyle, sırf şu yorumu yazabilmiş olman bile ödül almana yeter adsız :/

  • Ozgungecer dedi ki...

    Ne diye goruyonki urfada Oxford vardida bizmi gitmedik???

  • Ozgungecer dedi ki...

    La simdi bende okudum harbi sikertmisim turkceyi ama Benim sucum yok bu iPhone daki bi sikim program kelineleri kafasina Gore duzeltiyo (duzeltme adi altinda siciyo siviyo) ben niye aciklama geregi duydum o ayri konu

  • Adsız dedi ki...

    Ne gerek var ki böyle bir anket yaBmaya?
    Anket sonucunda benim cikacagim zaten bilinen bir $ey.

  • Adsız dedi ki...

    http://zeykurvalekovdasoyler.blogspot.com/

    "buraya bakarlar"
    askldjlkadjaskl

  • Adsız dedi ki...

    pipim kaşınıyo lan

  • Adsız dedi ki...

    benim adayım da zeykur!!1

  • yabancı dili var mı bu zeykur'un?

  • sutyen kullanmayan memeli hayvan kazanmalı bu ödülü. ona versinler..

  • Adsız dedi ki...

    karı olsun çamurdan olsun diye ekleyin işte tüm uzun boylu taş yazar karıları tabi abi genel istek falan bahanemiz olsun içelim asdjhfjkshasfa

  • Adsız dedi ki...

    gaybrush bilmemney

  • benim adayım ug tek
    kızmış anladığım kadarıyla

  • Adsız dedi ki...

    mavi beyaz zirvelerin en tatlı çıkış yapan kişisi seçildi

  • Adsız dedi ki...

    blogumunreklaminiyapiyorum çok güzel yazıyor.

  • istanbuldan en iyi çıkış yaban yazarı aramıyonuz de mi? =// hayır olay oysa en iyi ben çıkış yaptım biliyosunuz. =((((

  • Adsız dedi ki...

    kelevelelis, zeykur.

    yerse

  • Gençler hepinizi takip ediyorum. Çok nankörsünüz. Biz bu ülkeye 7 senedir hizmet ediyoruz. Velevki fikrimi alacak olursanız; en sevdiğim yazar "nasilbirdemokrasiistiyoruz." Saygılarımla.
    7 yıllık emeğe saygı.

  • Sözlüğün yönetimini bana verin başlıklar arasına üstgeçit koyayım, yazarların hepsine bulgur, makarna, kömür vereyim. Ama nerede size kalsa "Gökçek gidecek, sol gelecek."

  • I'm not dead. I abuse children all day. Eni vici vokke

  • Adsız dedi ki...

    %100 tribal
    bu sene bi başka

  • Adsız dedi ki...

    dış kapının nahit menteşesi

  • (bkz: alkol var mı gençler)

  • eski yazarlar da oluyo mu? pseudo junkie bu sene çok kollektif bir oyun sergiliyor. onun dışında kelevelelis kanatlardan iyi bindiriyor. obez kirpi george da son vuruşlarda etkili. rocko topla çok oynamıyor ama tek topta başarılı. ayrıca genç yeteneklerden idiotov var, nöbetçi golcü misali:)

  • diagnost'u unuttum...

  • painladder.

  • pinkylips dedi ki...

    PINKYLIPS müthiş çıkış yaptı. süper bi insan bi de. evet PINKYLIPS aday olsun. canım o benim.

  • Adsız dedi ki...

    reenkarnasyonla zombi olan nekrofil

  • Adsız dedi ki...

    bence bidi bidi bi sus artik da listede olsun. biz 5000-6000 kişi hayranıyız hepsinin adına yazıyorum.

    yok yok o ben değilim. valla :)

  • Ben tekim!

  • la ipneler iki tane adsız arkadaşımız beni aday göstemiş ama sözlükte göremiyorum.
    halkın(a'nın üzerinde inceltme var) seçimlerini gölgeleyemezsiniz.

  • olm sen sözlüğe kaç yılında girdin? ne pis binsanmışın yaa sdkljflsdkjflkdsjfs

  • Adsız dedi ki...

    eş dost yazarı bunların hepsi. en basiti mock caterpillar dediğiniz yazar'ın yazdıklarının yarısı onun bunun nickinin altı.

    en iyi çıkış yapan yazar bellidir rocko'dur. o değilse de islak karga dır.

    düzgün bir liste yapın, yarın da süperman'i alıp yanıma gelin.

  • @kaba,
    olm bu sene bir başkayım ama, küllerimden doğdum.

    şu listede bin adam var lan eski yazar. bence biçok kişi bu sene tanıdı beni. 2009 benim patlama yaptığım yıl

  • üzgünüm dude kurallar var :/

  • hani o kuralları ben görmüyorum!!!

    arkadaş aday gösterilmişim işte. halkın taleplerini görmezden gelemezsiniz

    o değil de bu sene en az bir entrymle yılın en beğenilen entrylerine sokmak istiyorum. 9 yıllık tecrübem emekliliğe yaklaştığım şu zamanlarda taçlandırılmalı lan.

    bi takdir görmedim bu güne. okuyucular da dahil

  • Adsız dedi ki...

    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU
    DESU DESU DESU

  • olm napçan yılın en beyenilen entıraylarını. cimri ssg bugüne kadar kime bi dolmakalem hediye etmiş sanki :(

  • Adsız dedi ki...

    si murg
    diagnost

  • la ipne halk. hala aynı adamalrı seçiyor. ben olsam ayaklanırdım niye tribal enfexion yok.

    donatırdım burayı (bkz:tribalcim çok güzel çıkmışsın) diye.

    ama bizim halkımız koyun koyun

  • garipbasci nickli yazar.

  • Adsız dedi ki...

    Missionsadullah da aday olsun benden.

  • Adsız dedi ki...

    nick blender

  • aa evet, garipbasci da var...

  • insanımız çok nankör!

  • Adsız dedi ki...

    niye ki!

  • Adsız dedi ki...

    bankolar: diagnost, dis kapinin nahit mentesesi, ebedi olur

    plase: kaknem

    sürpriz: dreamfactory

  • Adsız dedi ki...

    'kaknem' sol kanattan etkili ataklar yapıyor. 'bushu' onun yedeği. guybrush bilmemne de gayet sağlam orta alanda. forvet arkası 'rocko'. asistleri iyidir onun. forvette de 'dış kapının nahit menteşesi' ve 'bloom'. gol yollarının etkili ayakları gibi geliyor bana yoksa şüphen mi var?

    özetle,

    kaknem
    bushu
    guybrush bilmemne
    bloom
    dış kapının nahit menteşesi
    rocko

  • Adsız dedi ki...

    "islak karga" diyoruz kaarşim niye eklenmiyor, sorarım rabbime ?

  • Adsız dedi ki...

    rabbime sordum islak karga dedi kaarşim.

  • Adsız dedi ki...

    tribal gelecek hepinizi ...

    sizi uyarmışlardı...

  • sikerleri, s*kerler diye degil de s*ikerler diye sansurlemeyi daha cok seviyorum. mutlaka birileri atliyor huashguhuaa

    neyse sikerler, benim adayim falan yok.
    oh mk ya, twitterdi, bitiondi, facebooktu kufur edemiyoruz rahat rahat... platform kaba'nin platformu olunca bi rahatlik geliyor huashga

    kasildikta kasildik anasini satim digerlerinde ahlaki unsurlardan :/

  • en iyi çıkış yapan tribal enfexion olm. adam inmiyo hiç. ajshkajhkshkashd.

    guybrushtreepwood bile yazamayanlar var aramızda. üzülüyorum yani.

  • İstesem en iyi çıkışı yapardım.

    aslkjhdlakjsd